بهترین لپ تاپ دارای دی وی دی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین لپ تاپ دارای دی وی دی

اگرچه بسیاری از مردم درایو دی وی دی را یک تکنولوژی منسوخ شده می‌دانند، اما هنوز هم افرادی هستند که به دلایل کاری و حرفه‌ای، به این درایو نیاز دارند و لپ تاپ دارای دی وی دی را به سایر مدل‌ها ترجیح می‌دهند. مشکل اصلی این افراد در خرید لپ تاپ، تعداد کم برندها و لپ تاپ‌هایی است که هنوز هم دارای درایو دی وی دی هستند؛ به همین منظور اکثر برندها برای پوشش این نیاز کاربران، برخی از آخرین مدل لپ تاپ‌های خود را با درایو دی وی دی عرضه کرده­اند.

سایت سبیت در این گزارش بهترین لپ تاپ‌های دارای درایو دی وی دی را بررسی کرده است.

لپ تاپ Acer Aspire 3

ایسر (Acer) یکی از معدود شرکت‌هایی است که در تولید لپ تاپ به تمام نیازهای کاربران و مشتریان توجه می‌کند. برای نمونه می‌توان به لپ تاپ Aspire 3 این شرکت اشاره کرد که علی رغم به روز بودن، دارای درایو دی وی دی نیز است.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش بزرگ 17.3 اینچی و پردازنده Corei5 نسل 10 است. همچنین ایسر در تولید این لپ تاپ از رم 8 گیگابایتی و هارد 512 گیگابایتی اس اس دی استفاده کرده است که همگی قابل ارتقا هستند. علاوه بر دی وی دی، این لپ تاپ دارای تمامی پورت‌های قدیمی و جدید بوده و نیاز همه کاربران در آن دیده شده است. این لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ برای کارهای فنی و برنامه نویسی ایده آل است و به­ویژه در کارهای اداری و گرافیکی سبک نیز می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. طراحی خاص و رنگ تیره این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از دلایل انتخاب آن برای افرادی باشد که به زیبایی نیز اهمیت می‌دهند.

لپ تاپ  HP 17 2021

شرکت اچ پی (HP) نیز چندین مدل لپ تاپ دارای دی وی دی به بازار عرضه کرده که در میان مدل‌های مختلف این برند، مدلHP 17 2021  دارای مشخصات سخت افزاری بهتری است. این لپ تاپ نیز مانند لپ تاپ معرفی شده ایسر، دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی است، اما در سایر مشخصات، وضعیت بهتری نسبت به لپ تاپ‌های مشابه دارد.

استفاده از رم 32 گیگابایت، پردازنده Corei5 نسل 10 و دو هارد 512 گیگابایتی اس اس دی و یک ترابایتی اچ دی دی، این محصول را به یک لپ تاپ بزرگ و پرقدرت تبدیل کرده است. در این لپ تاپ می­توان تا 80 تب فعال در مرورگر کروم بدون کاهش سرعت داشت. همین موضوع سبب می‌شود کهHP 17 2021  برای برنامه نویسی، کارهای حرفه‌ای و اداری و حتی کارهای گرافیکی ایده­آل باشد.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad E570   

شرکت لنوو (Lenovo) هنوز هم لپ تاپ‌ دارای دی وی دی را به بازار عرضه می‌کند و یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار این برند، ThinkPad E570 نام دارد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش معمولی 15.6 اینچی است. دارا بودن پردازنده Corei3 و رم 8 گیگابایت، این لپ تاپ را به یک وسیله مناسب کارهای روزمره، اداری و دانشجویی تبدیل کرده است. همچنین این لپ تاپ مجهز به هارد 240 گیگابایتی اس اس دی است.

یکی از نکات برتر این لپ تاپ، داشتن یک کیبورد راحت و بسیار مناسب برای تایپ است. همچنین وزن کم این لپ تاپ باعث می‌شود که به راحتی بتوان آن را جابه­جا کرد.

لپ تاپ Dell Inspiron 15 5000

شرکت دل ((Dell)) نیز چندین مدل لپ تاپ دارای دی وی دی به بازار عرضه کرده که در میان این مدل‌ها، Inspiron 15 5000 دارای امکانات و ویژگی‌های بهتری است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و پردازنده Corei5 نسل 7 است. از دیگر امکانات سخت افزاری این لپ تاپ می‌توان به رم 8 گیگابایت و هارد 1 ترابایت آن اشاره کرد. با توجه به امکانات سخت افزاری، این لپ تاپ برای کارهای روزمره، اداری و دانشجویی مناسب است.

  قدرتمندترین لپ تاپ دارای دی وی دی

لپ تاپ اچ پی مدل Envy 17 یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌های موجود دارای درایو دی وی دی است که حتی به دلیل سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ خود می‌تواند برای کارهای گرافیکی، مالتی مدیا و گیمینگ نیز مناسب باشد. صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ تاپ دارای وضوح تصویر 2160*3840 پیکسل است. استفاده از پردازنده Corei7 نسل 8 به قدرت و سرعت اجرای برنامه‌ها در این لپ تاپ کمک کرده است. این مدل دارای 16 گیگابایت رم و یک ترابایت هارد اس اس دی است که قابلیت ارتقا نیز دارند. این مدل لپ تاپ اچ پی، علاوه بر درایو دی وی دی دارای انواع پورت‌ها و کارت‌خوان است.

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند