قیمت روز لپ‌تاپ 30 مرداد 1401 + ارزانترین لپ‌تاپ گیمینگ لنوو

زمان مطالعه: 1 دقیقه
قیمت روز لپ‌تاپ 30 مرداد 1401 + ارزانترین لپ‌تاپ گیمینگ لنوو

امروزه استفاده از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جهت استفاده بازی و یا حتی کارهای گرافیکی به امری متداول تبدیل شده است، بر همین اساس برندهای تولید کننده لپ‌تاپ رقابت سختی در تولید انواع لپ‌تاپ گیمینگ و یا بازی دارند. برند لنوو یکی از ارزانترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، و با مشخصات جذابی روانه بازار کرده است.

قبل از اینکه این محصول جذاب رو معرفی کنیم باید دانست شرکت‌های بزرگ در جهت برآورده کردن نیازهای کاربران گیمر از قابلیت‌های کارت گرافیک با رده بالا، پردازنده قوی و در کل سخت‌افزار به‌روزی بهره می‌گیرند. برند لنوو ارزانترین لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام لپ‌تاپ لنوو گیمینگ مدل Ideapad GAMING 3 15ACH6 با سخت‌افزاری بسیار جذاب روانه بازار کرده است.

لپ‌تاپ لنوو گیمینگ Ideapad GAMING 3 15ACH6 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدل Ideapad GAMING 3 15ACH6 که یکی از ارزانترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار نیز می‌باشد از پردازنده قوی r5 (5600H) بهره می‌برد که دارای 16گیگ رم، حافظه داخلی اس اس دی (SSD) 512 گیگ، پردازنده گرافیکی GTX 1650 با 4 گیگ رم و صفحه نمایش فول اچ دی و دارای پنل تصویر IPS می‌باشد.

اگر نگاهی به سخت‌افزار این مدل که در بالا معرفی شد بندازیم متوجه می‌شویم خرید این محصول با قیمت تنها 23 میلیون تومان بسیار به‌صرفه است،  صاحب شدن یک لپ‌تاپ گیمینگ با این قیمت می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران و گیمرها رو برطرف کند چیزی که این روزها کم‌تر در آشفته بازار دیجیتال ایران می‌بینیم که هر روز قیمت‌های نامتعارفی برای هر کالایی تعیین می‌شود و هیچ ثباتی هم ندارد.

چه ویژگی‌هایی وجود دارد که باعث افزایس قیمت یک لپ‌تاپ می‌شود؟

باید توجه داشته باشیم که قابلیت‌های متعددی در لپ‌تاپ‌ها سبب افزایش قیمت آن‌ها می‌شود؛ اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ با قابلیت‌های بهتر از مدلی که در بالا معرفی شد دارید، قیمت سایر مدل‌های لنوو در ادامه آمده است؛

 

در پایان باید به این نکته توجه داشت خرید یک لپ‌تاپ مورد نیاز، نیازمند دسترسی هر چه بهتر به مشخصات، قیمت و لیستی ساده و مشخص از کالاهاست، فروشگاه سبیت با برآورد این نیازها تمام تلاش خود را کرده تا به بهترین شکل ممکن برطرف کننده دغدغه‌های کاربران باشد.

 

 

      

این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند