معرفی بهترین لپ تاپ 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی بهترین لپ تاپ 2023

هر ساله تعداد زیادی لپ تاپ جدید توسط برندهای مختلف تولیدکننده این محصول به بازار عرضه می‌شود که از میان این تعداد لپ تاپ، برخی از مدل‌ها با استقبال بیشتری از سوی خریداران روبه­رو می‌شوند. اقبال خریداران به خرید یک لپ تاپ ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد، اما در بررسی فنی لپ تاپ‌ها می‌توان بهترین مدل‌ها برای کاربری‌های مختلف را با دقت بیشتری انتخاب کرد.

سایت سبیت در این گزارش بهترین مدل‌های لپ تاپ 2023 برای کاربردهای مختلف را معرفی کرده است.

بهترین لپ تاپ 2023 برای ویندوز 11

از نظر کارایی بهتر در ویندوز 11، لپ تاپ Dell XPS 13 انتخاب اول است. این لپ تاپ از پردازنده Corei7 نسل 12 و 32 گیگابایت رم بهره می‌برد. این لپ تاپ به یک صفحه نمایش 13.4 اینچی اولترا اچ دی مات و فوق­العاده با کیفیت مجهز است.

طراحی این لپ تاپ نیز فوق­العاده و متفاوت از دیگر لپ تاپ‌های دل است. عملکرد بهینه پردازنده Dell XPS 13 باعث شده که بهترین سرعت و قدرت را در ویندوز 11 این لپ تاپ شاهد باشیم. باتری این لپ تاپ نیز نسبت به مدل‌های مشابه عملکرد بهتری را در ویندوز 11 داشته است.

بهترین لپ تاپ 2023 از نظر قیمت

بیشتر مردم به قیمت لپ تاپ اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند که هزینه کمتری را برای خرید یک لپ تاپ ارزشمند بپردازند. شاید بتوان از نظر ارزش خرید و بودجه، لپ تاپAcer Swift 3  را بهترین نمونه دانست. یک پردازنده قدرتمند Corei7 نسل 11، رم 16 گیگابایتی، صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی و 512 گیگابایت هارد در این محصول استفاده شده، اما قیمت آن نسبت به سایر محصولاتی که از این سخت افزار بهره می‌برند، پایین‌تر است؛ به­ویژه اینکه با هزینه معقول می­توان صاحب یک لپ تاپ بسیار قدرتمند  شد که از آن می‌توان در تمام کارها استفاده کرد. باتری این لپ تاپ نیز برای بسیاری از کارها در طول روز کفایت می‌کند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

Razer Blade 14 را می‌توان بهترین لپ تاپ گیمینگ سال 2023 از لحاظ مختلف عنوان کرد. برتری اول این لپ تاپ در استفاده از پردازنده رایزن 9 است که قدرتمندترین پردازنده  AMD محسوب می‌شود. همچنین در این محصول از آخرین مدل کارت گرافیکی جی فورس استفاده شده است. وجود این دو پردازنده در کنار هم، بهترین کارایی را در تمام بازی‌های موجود ارائه می‌دهد.

این لپ تاپ 32 گیگابایت رم دارد و صفحه نمایش 14 اینچی آن نیز بسیار با کیفیت است. شاید تنها نقطه ضعف این لپ تاپ، علاوه بر کوچک بودن صفحه نمایش، باتری نسبتا ضعیف آن باشد. البته صفحه نمایش کوچکتر و طراحی باریک، باعث کاهش وزن و قابل حمل شدن Razer Blade 14 شده است.

بهترین لپ تاپ دو در یک 2023

محصولات دو در یک، هر سال در حال محبوب‌تر شدن هستند؛ چرا که با خرید یک محصول می­توان همزمان صاحب لپ تاپ و تبلت ‌شد. در بین این نوع لپ تاپ‌ها، Lenovo Yoga Book 9i بدون شک بهترین گزینه است.

این محصول از پردازنده قدرتمند نسل 13 اینتل Corei7 بهره می‌برد که در بین لپ تاپ‌های دو در یک، بی نظیر است. همچنین یکی از نکات برتری این محصول، استفاده همزمان از دو صفحه نمایش قابل لمس 13.3 اینچی OLED است. 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد اس اس دی نیز تکمیل کننده سخت افزار این لپ تاپ قدرتمند است. اگرچه این لپ تاپ یک محصول گرانقیمت محسوب می‌شود، اما با توجه به سخت افزار آن ارزش خرید بالایی دارد. از نظر طراحی و زیبایی نیز شاید نتوان رقیبی برای آن متصور شد.

بهترین لپ تاپ 2023 از همه نظر

لپ تاپ Apple MacBook Air M2 را می­توان بهترین لپ تاپ 2023 از تمام جوانب همچون سخت افزار، قیمت، ارزش خرید و میزان استقبال خریداران معرفی کرد. طراحی منحصر به فرد و جذاب، عمر طولانی باتری و صفحه نمایش فوق العاده، دلیل این انتخاب بوده است.

طراحی این لپ تاپ متفاوت از لپ تاپ‌های هم رده در برندهای رقیب است. همچنین صفحه نمایش 13.6 اینچی و پردازنده 8 هسته‌ای نسل 10 آن نیز به همراه 8 تا 24 گیگابایت رم، باعث محبوبیت این لپ تاپ شده است. باتری Apple MacBook Air M2 در بدترین شرایط تا 16 ساعت لپ تاپ را سرپا نگه می‌دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند