نگاهی به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro ؛ انتخابی ایده‌آل برای مدیران و صاحبان کسب و کار

زمان مطالعه: 6 دقیقه
نگاهی به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro ؛ انتخابی ایده‌آل برای مدیران و صاحبان کسب و کار

هواوی MateBook X Pro انتخابی ایده‌آل برای مدیران و صاحبان کسب و کارها محسوب می‌شود. در ادامه، نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این لپ تاپ می‌اندازیم. در حال حاضر انواع مدل‌های لپ تاپ های هواوی در فروشگاه اینترنتی سبیت موجود است. لپ تاپ های سری میت بوک D و میت بوک جزو محصولات اقتصادی این شرکت محسوب می‌شوند، اما سری میت بوک X دارای طراحی ظاهری زیبا و خاص و عملکرد قدرتمند بوده و بهترین تجربه کاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به مشخصات و ویژگی های لپ تاپ هواوی MateBook X Pro بیندازیم تا ببینیم چرا این دستگاه انتخابی ایده‌آل برای مدیران، صاحبان کسب و کار و بیزینس‌من‌ها محسوب می‌شود.

هواوی MateBook X Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دلایل مهمی که مربوط به کسب و کار و بیزینس شما می‌شود، دائما در حال سفر کردن و جابه‌جا شدن هستید، یکی از مهم‌ترین نیازهای شما داشتن لپ تاپی است که همیشه و در هر شرایطی همراه شما باشد و با داشتن انعطاف بالا، کوچک‌ترین مشکلی را برای شما ایجاد نکند. همچنین صاحبان کسب و کارها و مدیران به لپ تاپی نیاز دارند که قدرتمند باشد و هر فعالیتی را بدون مشکل اجرا کند و با برخورداری از درگاه‌های سریع، امکان به اشتراک گذاشتن منابع را با سرعت بالا در اختیار کاربر قرار بدهد.

شارژدهی بالای لپ تاپ، یکی دیگر از نیازهای مهم این دسته از کاربران محسوب می‌شود تا دستگاه در روزهای کار پرمشغله همواره همراه کاربر باشد. علاوه بر مواردی که گفته شد، قابلیت‌های دیگری هم وجود دارند که برای تبدیل شدن به یک انتخاب عالی و ایده‌آل به وجود آنها نیاز است. لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو – Huawei MateBook X Pro مجموع این ویژگی‌ها را در کنار هم قرار داده و به همین دلیل به انتخابی عالی برای مدیران و صاحبان کسب و کارها و البته تمام کاربران تبدیل شده است. این لپ تاپ، محصولی بی نقص و مناسب برای افراد مهم و بیزینس‌من‌ها محسوب می‌شود.

اکنون به دلایلی اشاره می‌کنیم که هواوی میت بوک ایکس پرو را به انتخابی ایده‌آل برای افراد مهم تبدیل کرده است.

طراحی ظاهری زیبا و جذاب با کیفیت ساخت بالا

سبک بودن و ابعاد جمع و جور یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب برای محصولی است که می‌خواهید در یک مسافرت کاری یا در طول شبانه‌روز همراهتان داشته باشید. هواوی در لپ تاپ MateBook X Pro 2021 از راهکار هوشمندانه‌ای استفاده کرده و حاشیه‌های نمایشگر را تا حد ممکن کاهش داده است. به این ترتیب با یکی از کوچک‌ترین و جمع و جورترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار روبه‌رو هستیم.

علاوه بر کاهش حاشیه‌های نمایشگر، هواوی با طراحی مهندسی و هنرمندانه خود، ضخامت بدنه دستگاه را نیز کاهش داده است. میت بوک ایکس پرو فقط ۱۴.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز فقط ۱.۳۳ کیلوگرم است. این میزان ضخامت و وزن، با توجه به سخت افزار و مشخصات دستگاه، در بین رقبا کم‌نظیر یا حتی بی نظیر است.

هواوی به ارتقای هرچه بیشتر کیفیت بدنه نیز توجه کرده و بدنه این لپ تاپ را از فلز ساخته است. ترکیب ویژه متریال به کار رفته در دستگاه با طراحی خاص آن باعث شده، میت بوک ایکس پرو به یک لپ تاپ خاص، زیبا و تحسین‌برانگیز تبدیل شود.

 

سخت افزار قدرتمند با مشخصات عالی

X هواوی نسل 11 پردازنده‌های اینتل را در این لپ تاپ به کار برده است. شما برای لپ تاپ هواوی MateBook X Pro می‌توانید پردازنده اینتل Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7 را انتخاب کنید. عملکرد این پردازنده‌ها نسبت به نسل قبلی تا 22 درصد بهبود پیدا کرده و گرافیک داخلی Intel Iris Xe نیز بسیار قدرتمند است و نسبت به گرافیک مجتمع نسل قبلی، دو برابر عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. بنابراین میت بوک ایکس پرو می‌تواند کلاس کاری متفاوت و رده بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

8 یا 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X با فرکانس 3733 مگاهرتز و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی اس اس دی از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ به شمار می‌روند. هواوی حافظه SSD این دستگاه را از کلاس سروری با بالاترین سرعت انتخاب کرده و تجربه کاربری شما از جابه‌جایی و انتقال داده و کار کردن با سیستم عامل را متحول می‌کند.

سیستم خنک کننده دوگانه در هواوی MateBook X Pro با توزیع یکسان گرما و دو فن نازک، باعث می‌شود لپ تاپ شما هیچوقت داغ نشود و در پردازش‌های متوسط و سنگین هم به صورت کاملا بدون صدا کار می‌کند. بنابراین میت بوک ایکس پرو برای کار کردن در شب یا محیط‌های خلوت و ساکت هم گزینه مناسبی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ هواوی می‌توان به وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد که عملکرد سریعی را در ارتباطات بی سیم ارائه می‌دهند و شما می‌توانید با بالاترین سرعت به شبکه، اینترنت و دستگاه‌های دیگر متصل شوید. این لپ تاپ با چنین مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌هایی هیچ مشکلی را در اجرای نرم افزارهای تخصصی و عمومی نخواهد داشت و شما می‌توانید بسیاری از بازی‌های روز و محبوب را نیز با گرافیک قابل قبول اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

نمایشگر LTPS با حاشیه‌های ناچیز

همانطور که گفته شد، کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر باعث شده این لپ تاپ ظاهری شیک و منحصربه‌فرد پیدا کند و نسبت 91 درصدی نمایشگر به بدنه را داشته باشیم. هواوی از صفحه نمایش 13.9 اینچی LTPS با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل  و نسبت تصویر 3 به 2 در میت بوک ایکس پرو استفاده کرده و شما می‌توانید نرم افزارها را در نسبت کارآمدتری روی لپ تاپ خود اجرا کنید.

روشنایی نمایشگر MateBook X Pro تا 450 نیت می‌رسد و شما در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور آفتاب نیز به راحتی می‌توانید محتوای به نمایش درآمده در صفحه نمایش را مشاهده کنید. این نمایشگر از صد در صد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند و عملکرد عالی آن در بازتولید رنگ‌ها و کیفیت سطح بالای آن برای طراحان گرافیک دقیق و حساس نیز عالی خواهد بود.

علاوه بر تمام ویژگی‌های گفته شده، پنل لمسی این لپ تاپ یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که با پشتیبانی از لمس همزمان ۱۰ انگشت، میت بوک ایکس پرو را به یک محصول متفاوت تبدیل می‌کند و سطح تازه‌ای از کاربری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شارژدهی عالی باتری

سیستم مدیریت شارژ کارآمد برای استفاده از لپ تاپ در یک روزی کاری کامل یا در حین مسافرت، فاکتور بسیار مهمی محسوب می‌شود.

هواوی MateBook X Pro از باتری 56 وات ساعتی بهره می‌برد و علاوه بر آن، هواوی از تمهیدات لازم برای کاهش مصرف باتری لپ تاپ استفاده کرده است. شما در یک سیکل شارژ می‌توانید تا 11 ساعت وبگردی، تا 10 ساعت پخش ویدیو و 11 ساعت استفاده عادی را در لپ تاپ خود تجربه کنید. اگر هم به شارژ مجدد لپ تاپ خود نیاز داشتید، باز هم جای نگرانی نخواهد بود؛ چرا که در این لپ تاپ از سیستم عمومی شارژ با درگاه یو اس بی تایپ C استفاده شده و شما علاوه بر شارژر اورجینال لپ تاپ، می‌توانید با هر شارژر USB-C دیگر مانند شارژر گوشی یا تبلت خود، باتری دستگاه را شارژ کنید.

شارژر این دستگاه از توان 65 واتی با استاندارد هواوی سوپرشارژ – Huawei SuperCherge بهره می‌برد و فقط با 30 دقیقه شارژ کردن می‌توانید به مدت 4 ساعت از لپ تاپ خود استفاده کنید. این شارژر 65 واتی، وزن بسیار کم و ابعاد جمع و جوری دارد و می‌توانید به راحتی آن را داخل کیف دستی خود قرار دهید و حمل کنید.

قابلیت‌های امنیتی و چند رسانه‌ای

معمولا مدیران و صاحبان کسب و کارها اطلاعات مهمی را در لپ تاپ خود نگه‌داری می‌کنند و به همین دلیل محافظت کردن از این اطلاعات بسیار حائز اهمیت خواهد بود. هواوی MateBook X Pro دارای یک سنسور تشخیص اثر انگشت است که با دکمه پاور ادغام شده و به این ترتیب هیچ فردی به جز صاحب لپ تاپ نمی‌تواند دستگاه را روشن و از آن استفاده کند.

همچنین به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران، وب کم لپ تاپ داخل صفحه کلید مخفی شده تا هیچ نگرانی بابت هک شدن وب کم و سوءاستفاده از آن نداشته باشید. علاوه بر این قابلیت‌های امنیتی، نمی‌توان به قابلیت‌های چند رسانه‌ای میت بوک ایکس پرو نیز اشاره نکرد. این لپ تاپ دارای دو میکروفون است که در جلوی تاچ پد قرار گرفته و صدای کاربر را در جلسات ویدیویی و مکالمه‌های صوتی به صورت شفاف منتقل می‌کند. الگوریتم‌های هوشمندی هم وجود دارند که باعث می‌شوند صداهای مزاحم محیط اطراف شناسایی و به صورت خودکار حذف شوند.

خروجی صوتی چهارگانه هم از دیگر ویژگی‌های میت بوک ایکس پرو محسوب می‌شوند که با بلندگوهای باکیفیت و قدرتمند خود، صدای شفاف و عمیقی را به گوش کاربر می‌رسانند. کیفیت سطح بالایی که در زمان تماشای ویدیو یا گوش دادن به موسیقی در لپ تاپ میت بوک ایکس پرو تجربه می‌کنید، در کمتر اولترابوکی یافت می‌شود.

نتیجه‌گیری

مجموعه‌ای از بهترین ویژگی‌ها و مشخصات فنی و ساختاری باعث شده‌اند هواوی MateBook X Pro به لپ تاپی تبدیل شود که از هر نظر عالی است. بدنه باکیفیت و ظریف با ظاهر جذاب و زیبا، وزن کم و طراحی مجتمع دستگاه، امکان قرار دادن آن در هر کیف و حمل و استفاده آسان آن را فراهم می‌کند.

علاوه بر این‌ها، سخت افزار قدرتمند با پردازنده نسل ۱۱ اینتل، نمایشگر باکیفیت و باتری قدرتمند با شارژدهی عالی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که میت بوک ایکس پرو را به محصولی ویژه تبدیل می‌کنند و شما در هیچ سناریوی کاری تنها نخواهید بود. ویژگی‌های امنیتی مثل حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور و دوربین وب کم مخفی شده در کیبورد هم خیال شما را از بابت جلوگیری از ورود غیر مجاز افراد دیگر و محافظت از اطلاعات ذخیره شده در لپ تاپ راحت می‌کند.

در مجموع، تمام مشخصات و ویژگی‌های هواوی میت بوک ایکس پرو به گونه‌ای هستند که این لپ تاپ را به بهترین گزینه برای افراد مهم، مدیران، صاحبان کسب و کارهای و بیزینس‌من‌ها تبدیل می‌کند.

برای خرید این لپ تاپ مدیران و صاحبان کسب و کار هواوی می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

 
این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند