حل مشکل خرید های آنلاین با مبالغ بالای 50 میلیون تومان

زمان مطالعه: 1 دقیقه
حل مشکل خرید های آنلاین با مبالغ بالای 50 میلیون تومان

به راحتی خریدهای بالاتر از 50 میلیون تومان رو آنلاین پرداخت کن!

 

در سالهای اخیر، محدودیتی توسط بانک مرکزی بر تراکنش های اینترنتی با کارتهای شتابی اعمال کرده بدینصورت که شما نمی توانید خرید بالای 50 میلیون تومان از فروشگاه های اینترنتی داشته باشید. اگرچه اینکار جهت امنیت بیشتر و محافظت هر چه بیشتر از موجودی کارت های بانکی شماست ولی در فروشگاه هایی نظیر فروشگاه ما که مبلغ کالاها گاها بیشتر از 50 میلیون تومان است مشکلاتی به وجود آورده است.

خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی، به نظر ما باید کاملا غیرحضوری و بدون نیاز به بیرون رفتن و یا جداشدن از پشت سیستم و یا موبایل باشد. در کل از مجموعه قانونگذاری و سیستم بانکی کشور هم انتظار همراهی می رود تا در این راه در کنار فروشگاه های اینترنتی باشند و مجموعه قوانینی را به اجرا بگذارند که خریداران بیش از گذشته بتوانند به خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین رغبت نشان دهند و نیز در طرف دیگر این ماجرا، به جدیت و با سرعت تمام، با سایت هایی که با اعتماد عموم بازی می کنند و با وجود داشتن مجوزها، به تعهدات خود عمل نمی کنند برخورد نمایند.

حل مشکل خرید های آنلاین با مبالغ بالای 50 میلیون تومان

در همین راستا، فروشگاه اینترنتی سبیت، در بروزرسانی جدید خود که از اول تیرماه 1401 رونمایی شده، برای پرداخت آنلاین مبلغ کالاها و سفارشاتی که بالای 50 میلیون تومان هستند راهکار ویژه ای اندیشیده.

در روشی که این فروشگاه در پیش گرفته، مبلغ کل سفارشهایی که بالای پنجاه میلیون تومان هستند، به قسمتهای 50 میلیون تومانی تقسیم می شود تا قابل پرداخت توسط کارتهای بانکی شتابی باشد.

برای مثال سفارشی که مبلغ 58 میلیون تومان شده، در مرحله ی پرداخت به دو قسمت 50 میلیون تومانی و 18 میلیون تومانی تقسیم می شود که مشتری می تواند هر کدام از این مبالغ را با کارتهای خود پرداخت کند. مثلا 50 میلیون تومان را امروز و 18 میلیون تومنش را هم فردا پرداخت کند (به دلیل محدودیت 50 میلیون تومانی خرید آنلاین با رمز دوم از طرف بانک مرکزی برای هر کارت در هر 24 ساعت).

تیم فروشگاه اینترنتی سبیت، در تلاش است تا تجربه کاربری جذاب و آسانی رو برای مشتریان خود فراهم آورد. هر گونه سئوال، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود. برای این کار می توانید برای ما در زیر همین صفحه کامنت و یا نظر بنویسید.
این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند