۵ لپ تاپ مناسب فیلم دیدن با کارت گرافیک بالا و قیمت کم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
۵ لپ تاپ مناسب فیلم دیدن با کارت گرافیک بالا و قیمت کم

انواع لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه با کارت گرافیک بالا

اصولا بهترین لپ‌تاپ‌هایی که برای فیلم دیدن انتخاب می‌شوند دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت و اسپیکری با صدای بلند و واضح هستند. همچنین داشتن قابلیت چرخش 360 درجه در کنار قابلیت لمسی بودن و کارت گرافیک بالا می‌تواند لذت دیدن یک فیلم هیجان‌انگیز را برای شما دوچندان کند. با توجه به برند‌های مختلفی که در بازار وجود دارند انتخاب یک لپ‌تاپ که این ویژگی‌ها را داشته باشد کار آسانی نیست. در ادامه این مقاله 5 لپ‌تاپ‌ مناسب فیلم دیدن که کارت گرافیک بالا و قیمت کم داشته باشد را معرفی می‌کنیم.

انواع لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه با کارت  گرافیک بالا

1-لپ تاپ مناسب فیلم دیدن: ایسوس Zenbook Q408

این مدل لپ تاپ‌های مقرون به صرفه از برند معروف ایسوس با خصوصیات و ویژگی‌های سخت‌افزاری ویژه‌ای که دارد برای فیلم دیدن بسیار مناسب است. پسوند پردازنده این لپ‌تاپ با U تمام می‌شود که نشان می‌دهد پردازنده آن در هنگام استفاده حرارت زیادی تولید نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود دستگاه گرم نشود. علاوه بر آن این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت  FHD است و همچنین 2.91  پوند (1.31 کیلوگرم) وزن دارد. این لپ‌تاپ دارای باتری 3 سلولی 36 وات بر ساعتی بوده و نسبت به باتری مدل‌های مشابه کارایی کمتری دارد. پردازنده‌ای که در این لپ‌تاپ استفاده شده هم AMD Ryzen 5 5500U است.

2-لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook TM420UA

این مدل لپ‌تاپ از برند ایسوس یکی دیگر از مواردی است که با ویژگی‌های منحصر به فرد برای فیلم دیدن بسیار مناسب است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت لمسی بودن و چرخش 360 درجه اشاره کردن که دیدن فیلم را راحت‌تر و هیجان‌انگیز‌تر خواهد کرد. علاوه بر آن، این لپ تاپ مناسب فیلم دیدن، دارای صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت  FHDبوده و 1.5 کیلوگرم وزن دارد. باتری آن نیز باتری 3 سلولی 41 وات بر ساعتی است که تا حدود 4 ساعت امکان استفاده بدون شارژر را برای فیلم دیدن فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این لپ تاپ مناسب فیلم دیدن، دارای پردازنده AMD Ryzen 5 5500U است که مانند مدل قبل از ایجاد حرارت اضافه و گرم شدن بیش از حد لپ تاپ جلوگیری می‌کند.

3-لپ تاپ ایسر سوئیفت 3 لپ تاپ مناسب برای فیلم دیدن

این لپ‌تاپ یکی از انواع اولترابوک‌ها به شمار می‌رود که قابلیت‌های استثنایی و بسیار حرفه‌ای دارد و علاوه بر اینکه برای فیلم دیدن مناسب است برای کار‌های مهندسی مختلف نیز کاربرد دارد. این لپ‌تاپ یکی از بهترین باتری‌ها را دارد و با باتری 3 سلولی 56 وات بر ساعتی تا ساعت‌ها برای شما کارایی دارد. همچنین دارای صفحه نمایش  INTEL   CORE i5 11300H است که تجربه دیدن فیلم‌های با کیفیت و وضوح بالا را برای بینندگان فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این لپ تاپ مناسب فیلم دیدن بسیار سبک بوده و وزن 1.7  کیلوگرمی دارد.

4-لپ تاپ ایسوس زفیروس GA401QH

اگر قصد خرید لپ‌تاپ گیمینگ را دارید و در کنار آن می‌خواهید سایر فعالیت ها را هم مانند فیلم‌ و سریال دیدن انجام دهید، حتما این مدل را انتخاب نمایید. این لپ تاپ جزو لپ تاپ‌های کم‌وزن و سبک است و به طور کلی 1.67 کیلوگرم وزن دارد. از طرفی این لپ تاپ دارای یک اسپیکر قوی و صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت است که برای بازی کردن و دیدن فیلم و سریال، وضوح و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر آن اکثر کاربران این لپ‌تاپ را به باتری قوی آن می‌شناسند که با باتری 3 سلولی 76 وات بر ساعتی تا ساعت‌ها می‌توان با آن کار کرد. این لپ تاپ مناسب فیلم دیدن، همچنین دارای پردازنده  AMD Ryzen 7 5800H است که امکان بالا آمدن بازی‌های حرفه‌ای با گرافیک بالا را دارد. علاوه بر آن این لپ‌تاپ بسیار خوش‌دست و زیبا طراحی شده که از مزیت‌های ظاهری آن به شمار می‌رود.

5-لپ تاپ ایسوس مدل FX506 یکی از لپ تاپ‌های مقرون به صرفه در بازار

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌هایی که برای فیلم دیدن مناسب است این مدل از برند ایسوس می‌باشد که صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت  FHD ارائه شده و با اندازه وسیع و بزرگ، برای دیدن سریال و فیلم بسیار مناسب است. همچنین این لپ‌تاپ باتری 4 سلولی 48 وات بر ساعتی دارد و تا ساعت‌ها بدون شارژ، امکان استفاده مداوم را برای شما فراهم می‌نماید. علاوه بر آن، این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i5 10300H است که در کنار وزن نسبتا مناسب آن می‌تواند گزینه ‌مناسبی هم برای گیم و هم برای فیلم دیدن باشد. این لپ‌تاپ 2.3 کیلوگرم وزن دارد که نسبت به لپ تاپ‌های مشابه وزن سنگین‌تری دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند