آموزش نصب ویندوز 11 برای تمام لپ تاپ ها

زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش نصب ویندوز 11 برای تمام لپ تاپ ها

راه‌ آسان و ساده برای دور زدن محدودیت‌های نصب ویندوز۱۱

ویندوز ۱۱ در مقایسه با نسخه قبلی خود محدودیت‌های سخت‌افزاری برای نصب دارد، از جمله اینکه روی پردازنده های قدیمی نصبنمی‌شود و همچنین نیاز به اتصال به اینترنت و وارد شدن به حساب مایکروسافت دارد.

خوشبختانه، راه‌حل‌هایی وجود دارد که امکان ارتقا به ویندوز ۱۱ را در CPU‌های پشتیبانی‌نشده فراهم می‌کند و این شرکت این دور زدن‌ها را مسدود نمی‌کند .

اگر به دنبال نصب تمیز ویندوز ۱۱ و پیکربندی سیستم هستید، اکنون می‌توانید این کار را به راحتی با ابزاری به نام Rufus انجام دهید.

این برنامه مدت‌هاست که توسط بخش‌های فناوری اطلاعات شرکت‌ها برای ایجاد سریع نصب‌کننده‌های قابل بوت ویندوز استفاده می‌شود. آخرین نسخه بتا ، همانطور که توسط Ars Technica گزارش شده است، اکنون این قابلیت را دارد که حتی لزوم داشتن یک حساب آنلاین مایکروسافت را هم دور بزند.

پس ویندوز ۱۱ می‌تواند روی  رایانه‌های فاقد TPM 2.0 (از جمله مک‌های اینتل)، رایانه‌هایی که کمتر از ۴ گیگابایت رم یا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نصب شود و همچنین می‌توانید به‌طور خودکار جمع‌آوری داده‌ها را غیرفعال کنید.

البته برای نادیده گرفتن نیاز حساب مایکروسافت، مانند روش‌های قبلی، همچنان باید رایانه خود را در حین راه اندازی کاملاً آفلاین نگه دارید. اما روش Rufus با حذف ویرایش‌های دستی رجیستری کار را بسیار آسان‌تر می‌کند، به علاوه نرم‌افزار رایگان و منبع باز است.

مایکروسافت در سال گذشته هنگام ارتقاء ویندوز ۱۱ نسخه هوم برخی از کاربران را با نیاز به اتصال به اینترنت و حساب مایکروسافت آشفته و ناراحت می‌کرد و اکنون با آخرین به روز رسانی ۲۲H2، محدودیت‌ها به ویندوز ۱۱ پرو نیز گسترش یافته است و به علاوه برای کسانی که محدودیت‌ها را دور می‌زنند، مایکروسافت ممکن است شروع به استفاده از واترمارک روی صفحه کند. مایکروسافت همچنین می‌تواند هر زمان که لازم بداند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در دستگاه‌های پشتیبانی‌نشده مسدود کند.


تازه‌ترین نسخه بتای روفوس Rufus را از اینجا دانلود کنید.

برای خرید ویندوز 11 از سایت سبیت از اینجا اقدام کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند